Діаметр отвору підшипника – 3мм Зовнішній діаметр – 13 мм Для ременя – 6 мм Шків під ремінь GT2. Використовується спільно з ременем GT2. У комплекті йдуть гвинти, що фіксують шків на валу двигуна. Використовується для механічних проектів, де потрібно перетворювати обертальний рух на поступальний. Зокрема, дані шківи використовують у 3D принтерах, лазерних граверах та…
Гладкий ролик, він же шпуля, призначений для натягу приводного ременя GT2 6мм; Внутрішній діаметр отвору підшипника: 5 мм; Зовнішній діаметр: 18 мм; Матеріал: алюмінієвий сплав.
Гнучка алюмінієва муфта 10*10 Довжина: 25 мм Зовнішній діаметр: 19 мм Матеріал муфти: алюміній Матеріал гвинтів: сталь Вага муфти: 13 г Колір: сріблястий
Гнучка алюмінієва муфта 10*12 Довжина: 30 мм Зовнішній діаметр: 25 мм Матеріал муфти: алюміній Матеріал гвинтів: сталь Вага муфти: 13 г Колір: сріблястий
Гнучку муфту 5 х 5 мм у 3D-принтерах використовують, щоб з’єднати кроковий двигун або серводвигун із кулько-гвинтовою передачею (механічною передачею, яка займається перетворенням обертального руху на поступальне та навпаки). Гнучкою муфтою найчастіше оснащують вісь Z 3D-принтера, але іноді її застосовують і в інших механізмах, що працюють із кроковим двигуном. Внутрішній діаметр: ~5.3 мм (під вали…
внутрішній діаметр: 7 мм та 8 мм довжина: 25 мм зовнішній діаметр: 20 мм матеріал муфти: алюміній матеріал гвинтів: сталь вага муфти: 13 г колір: сріблястий
внутрішній діаметр: 9 мм та 10 мм довжина: 25 мм зовнішній діаметр: 20 мм матеріал муфти: алюміній матеріал гвинтів: сталь вага муфти: 13 г колір: сріблястий
Кулачкова муфта 10х10М (L30, D25)- з’єднувальна віброгасна муфта завдовжки 30 мм і зовнішнім діаметром 25 мм, яка використовується для прямого передавання крутного моменту між співвісними валами діаметром 10 мм і 10 мм. Ця модель має розбірний корпус, який складається з двох алюмінієвих напівмуфт і амортизувальної поліуретанової вставки — зубчастого вінця. Фіксація на валах здійснюється за допомогою стяжних гвинтів. Головною…
Кулачкова муфта використовується для з’єднання крокового двигуна або серводвигуна з гвинтом або ШВП. Компенсуюча пружна муфта застосовується для компенсації перекосив і осьових зміщень і в таких випадках сприяє плавності обертання без пропуску кроків. Гнучка муфта здатна здійснювати передачу великих обертальних моментів без люфту. Тому установка кулачкових муфт завжди вітається при складанні ЧПУ верстатів.