Внутрішній діаметр (d) = 17; Довжина і ширина корпусу (A) = 86; Відстань між центрами отворів (E) = 64; Відстань від краю корпусу до центральної лінії кульки (I)= 15; Відстань від осі мастильного отвори до середини доріжки кочення (N) = 12,7; Висота фланця (G) = 11; Висота корпусу (L) = 25,5; Висота внутрішньої обойми (Z)…
Внутрішній діаметр (d) = 20; Довжина і ширина корпусу (A) = 86; Відстань між центрами отворів (E) = 64; Відстань від краю корпусу до центральної лінії кульки (I)= 15; Відстань від осі мастильного отвори до середини доріжки кочення (N) = 12,7; Висота фланця (G) = 11; Висота корпусу (L) = 25,5; Висота внутрішньої обойми (Z)…
Внутрішній діаметр (d) = 25; Довжина і ширина корпусу (A) = 95; Відстань між центрами отворів (E) = 70; Відстань від краю корпусу до центральної лінії кульки (I)= 16; Відстань від осі мастильного отвори до середини доріжки кочення (N) = 14,3; Висота фланця (G) = 14; Висота корпусу (L) = 27; Висота внутрішньої обойми (Z)…
Внутрішній діаметр (d) = 30; Довжина і ширина корпусу (A) = 108; Відстань між центрами отворів (E) = 83; Відстань від краю корпусу до центральної лінії кульки (I)= 18; Відстань від осі мастильного отвори до середини доріжки кочення (N) = 15,9; Висота фланця (G) = 14; Висота корпусу (L) = 31; Висота внутрішньої обойми (Z)…
Внутрішній діаметр (d) = 35; Довжина і ширина корпусу (A) = 117; Відстань між центрами отворів (E) = 92; Відстань від краю корпусу до центральної лінії кульки (I)= 19; Відстань від осі мастильного отвори до середини доріжки кочення (N) = 17,5 Висота корпусу (L) = 34; Висота внутрішньої обойми (Z) = 42,9; Загальна висота (Bi)=…
Це кульковий підшипник з одним рядом кульок. Застосовується він у вузлах, де діє одностороннє осьове навантаження. Розміри та характеристики підшипника 8104 (51104): Зовнішній діаметр (D): 35 мм Внутрішній діаметр (d): 20 мм Ширина (B/L): 10 мм Маса: 0,04 кг Діаметр кульки: 5,556 мм Кількість кульок, шт.: 14 Вантажопідйомність: 13 kN (динамічна) Номінальна частота обертання: 7500…
Підшипник фланцевий кульковий LMK10UU для подальшого встановлення на лінійний вал 10мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми.
Підшипник фланцевий кульковий LMK6UU для подальшого встановлення на лінійний вал 6мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми. Фланцевий лінійний підшипник LMK6UU з прямокутним фланцем використовується з циліндричним валом для отримання точності руху при роботі на верстатах з ЧПУ. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Кожух…
Підшипник фланцевий кульковий LMK8UU для подальшого встановлення на лінійний вал 8мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми.
Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що рухається.
Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що рухається.
Серія: SBR (Корпус з кульковою втулкою відкритого типу) Виконання корпусу: Стандартний Ущільнення: UU (з двох боків) Номінальний діаметр вала: 30 мм Тип сепаратора: полімерний Навантаження дінамічне: С = 1570 Н Статичне навантаження: Со = 2740 Н
Підшипник фланцевий фіксації гвинта Т8 для 3д принтера. Модель: KP08 8мм Використовується для фіксації гвинта з трапецеїдальним різьбленням для запобігання “воблінгу” валу на вільному кінці Установка виконується вертикально або горизонтально. Забезпечує обертання валу, дозволяє уникнути зносу приводу через сильну вібрацію та підвищені навантаження. Фланцеві підшипникові вузли відрізняються компактними розмірами корпусу, наявністю надійного кріплення. Внутрішній діаметр:…