Мініатюрний радіальний шарикопідшипник з опорним фланцем на зовнішньому кільці MF117 ZZ (7х11х3×12.2) закритий з двох сторін. Широко застосовується в 3D-принтерах та ЧПУ-верстатах. Захисна шайба для захисту підшипника від корозії та запобігання витоку мастила Розміри: Внутрішній діаметр: 7 мм Зовнішній діаметр: 11 мм Зовнішній діаметр із фланцем 12.2 мм Ширина підшипника: 3 мм
Габаритні розміри та маса Внутрішній діаметр підшипника d 2 мм Зовнішній діаметр підшипника D 6 мм Висота (ширина) підшипника B 2 мм Вантажопідйомність динамічного підшипника C 0,333 кН Вантажопідйомність статична підшипника Co 0,099 кН Гранична частота обертання при пластичному мастилі 75000 об/хв
⚙️ Підшипник корпусний UCF 203 (внутрішній діаметр 17 мм) Корпусний підшипник UCF 203 — це надійний підшипниковий вузол із квадратним корпусом, призначений для підтримки обертових валів у різноманітних механізмах і обладнанні. Завдяки міцному корпусу та високій точності виготовлення забезпечує плавну роботу, зниження вібрацій і тривалий термін служби. 📏 Технічні характеристики: Модель: UCF 203 Внутрішній діаметр…
Внутрішній діаметр (d) = 20; Довжина і ширина корпусу (A) = 86; Відстань між центрами отворів (E) = 64; Відстань від краю корпусу до центральної лінії кульки (I)= 15; Відстань від осі мастильного отвори до середини доріжки кочення (N) = 12,7; Висота фланця (G) = 11; Висота корпусу (L) = 25,5; Висота внутрішньої обойми (Z)…
Внутрішній діаметр (d) = 25; Довжина і ширина корпусу (A) = 95; Відстань між центрами отворів (E) = 70; Відстань від краю корпусу до центральної лінії кульки (I)= 16; Відстань від осі мастильного отвори до середини доріжки кочення (N) = 14,3; Висота фланця (G) = 14; Висота корпусу (L) = 27; Висота внутрішньої обойми (Z)…
Внутрішній діаметр (d) = 30; Довжина і ширина корпусу (A) = 108; Відстань між центрами отворів (E) = 83; Відстань від краю корпусу до центральної лінії кульки (I)= 18; Відстань від осі мастильного отвори до середини доріжки кочення (N) = 15,9; Висота фланця (G) = 14; Висота корпусу (L) = 31; Висота внутрішньої обойми (Z)…
⚙️ Підшипник корпусний UCF 207 (внутрішній діаметр 35 мм) Корпусний підшипник UCF 207 — це високоякісний підшипниковий вузол із квадратним корпусом, який забезпечує надійну підтримку обертового вала. Використовується у промисловому обладнанні, верстатах, конвеєрах, редукторах, вентиляторах та іншій техніці, де потрібна стабільність, міцність і тривалий ресурс роботи. 📏 Технічні характеристики: Модель: UCF 207 Внутрішній діаметр (d):…
Це кульковий підшипник з одним рядом кульок. Застосовується він у вузлах, де діє одностороннє осьове навантаження. Розміри та характеристики підшипника 8104 (51104): Зовнішній діаметр (D): 35 мм Внутрішній діаметр (d): 20 мм Ширина (B/L): 10 мм Маса: 0,04 кг Діаметр кульки: 5,556 мм Кількість кульок, шт.: 14 Вантажопідйомність: 13 kN (динамічна) Номінальна частота обертання: 7500…
Підшипник фланцевий кульковий LMK10UU для подальшого встановлення на лінійний вал 10мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми.
Підшипник фланцевий кульковий LMK6UU для подальшого встановлення на лінійний вал 6мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми. Фланцевий лінійний підшипник LMK6UU з прямокутним фланцем використовується з циліндричним валом для отримання точності руху при роботі на верстатах з ЧПУ. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Кожух…
Підшипник фланцевий кульковий LMK8UU для подальшого встановлення на лінійний вал 8мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми.
Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що рухається.
Для опорного валу 12мм Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що…
Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що рухається.
Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що рухається.
Серія: SBR (Корпус з кульковою втулкою відкритого типу) Виконання корпусу: Стандартний Ущільнення: UU (з двох боків) Номінальний діаметр вала: 30 мм Тип сепаратора: полімерний Навантаження дінамічне: С = 1570 Н Статичне навантаження: Со = 2740 Н