⚙️ Підшипник корпусний UCF 207 (внутрішній діаметр 35 мм) Корпусний підшипник UCF 207 — це високоякісний підшипниковий вузол із квадратним корпусом, який забезпечує надійну підтримку обертового вала. Використовується у промисловому обладнанні, верстатах, конвеєрах, редукторах, вентиляторах та іншій техніці, де потрібна стабільність, міцність і тривалий ресурс роботи. 📏 Технічні характеристики: Модель: UCF 207 Внутрішній діаметр (d):…
Це кульковий підшипник з одним рядом кульок. Застосовується він у вузлах, де діє одностороннє осьове навантаження. Розміри та характеристики підшипника 8104 (51104): Зовнішній діаметр (D): 35 мм Внутрішній діаметр (d): 20 мм Ширина (B/L): 10 мм Маса: 0,04 кг Діаметр кульки: 5,556 мм Кількість кульок, шт.: 14 Вантажопідйомність: 13 kN (динамічна) Номінальна частота обертання: 7500…
Підшипник фланцевий кульковий LMK10UU для подальшого встановлення на лінійний вал 10мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми.
Підшипник фланцевий кульковий LMK6UU для подальшого встановлення на лінійний вал 6мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми. Фланцевий лінійний підшипник LMK6UU з прямокутним фланцем використовується з циліндричним валом для отримання точності руху при роботі на верстатах з ЧПУ. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Кожух…
Підшипник фланцевий кульковий LMK8UU для подальшого встановлення на лінійний вал 8мм. Оснащений двостороннім ущільненням у вигляді кільцевого сальника із вулканізованої гуми.
Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що рухається.
Для опорного валу 12мм Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що…
Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що рухається.
Лінійні підшипники використовуються для досягнення точності руху в системах лінійного переміщення у верстатах з ЧПУ та інших механізмах. Конструкція такого підшипника дозволяє суттєво знизити тертя, збільшити навантаження та швидкість руху. Корпуси підшипників виконані з легких сплавів алюмінію. Вони забезпечують легкий монтаж підшипника і надійне, прецизійне кріплення його до елемента верстата, що рухається.
Серія: SBR (Корпус з кульковою втулкою відкритого типу) Виконання корпусу: Стандартний Ущільнення: UU (з двох боків) Номінальний діаметр вала: 30 мм Тип сепаратора: полімерний Навантаження дінамічне: С = 1570 Н Статичне навантаження: Со = 2740 Н
Пластинка кріплення Nema 17 Розмір: 42 мм X 60 мм Товщина: 2,5 мм Вага: близько 22 г Матеріал: сталь Кріплення має покриття чорного кольору та має опір до корозії. Колір чорний
Ця плата являє собою драйвер крокового двигуна, побудований на мікросхемі A4988. Може керувати двофазним кроковим у режимі до 1/16 кроків. Максимальний струм 2 А. Напруга живлення 3,5…5,5 В. Напруга живлення моторів 8…35 В.